marți, 30 octombrie 2012

                CU TINE


Atunci când suntem împreuna
Timpul zboara iute,nevazut
Distanta de la pamânt la luna
O parcurgem într-un minut

Ne simtim atât de bine
Si-ntratât ne potrivim
Ca zilele ne sunt tot pline
Iar noptile ne tot iubim

De tot ce fac si tot ce simt
Habar nu ai ce mare-i frica
Si nu pot ca sa ma mai mint
Ca nu simt absolut nimica

Mi-e inima atât de plina
Simt portile cum se deschid
Si paznicul nu vrea sa vina
Sa îmi dea cheia sa închid

Zid cu zid se prabuseste
Sub privile-mi uimite
Scutul de otel mi se topeste
Sub calduri mereu sporite

Si nu stiu ce sa fac acum
Pe ce cale sa mai apuc
Sa-naintez pe acest drum
Sau înapoi iar sa ma duc

Caci înapoi e negru totul
Iar înainte-i luminos
Mi-e teama ca s-o stinge focul
Si iar e totul de abanos
                       S.Sicoe

Niciun comentariu: