vineri, 19 octombrie 2012

       TRANDAFIRUL


Te-am zarit stralucind în soare atât de frumos
M-am apropiat încet si-am vrut sa îti miros
Mireasma parfumata ce pretutindeni raspândeai
Un buna dimineata omenirii parca vroiai sa dai.
Am vrut sa te mângâi cu tremurânda mâna
Sa-ti simt petalele catifelate,pretiosul strai de zâna
Dar cu ghimpi ascunsi,puternici,tu m-ai întepat
O rana adânca,picurând de sânge mi-ai lasat.
O!Rege al florilor apoi târziu,seama mi-am dat
Ca n-ai vrut sa-mi faci nici un rau,tu te-ai aparat
Iarta-ma!Fara sa vreau  amarnic te-am speriat
Bobocii proaspat rasariti stiu doar i-ai protejat
N-am vrut ca sa te sperii,trandafir pretios
Eu doar am vrut atât:o clipa ca sa te miros.
Stiu ca tu bucurie si arome lumii vrei sa dai
Dar cu conditia sa nu te ia din coltul tau de rai...
                                                     S.Sicoe

Niciun comentariu: