marți, 16 octombrie 2012

              DEDICATIE SEFULUI


Ne doare rau ziua de avans                                  
Cea de salarii e mai nasoala                                 
Intram în birou plini de suspans                           
Si iesim vesnic cu punga goala                             
                                                                            
Tot asteptam marirea mult promisa                      
Ce de la dublu a scazut la douazeci                     
Dar iata totusi am ajuns la o premisa                   
Noi o vom astepta mereu,el n-o va da în veci      
                                                                           
Orice am face si orsicât am plânge noi                
Ei ne amagesc cu vorbe si minciuni dibace         
Ne mint întruna si ne împroasca cu noroi           
Si pâna la urma tot cum vor ei vor face              
                                                                          
Noi nu muncim destul si eficient                       
Si oricât asta ne-ar surprinde...                         
Nu vom capata salariu mai consistent               
Indiferent ce noi am întreprinde                         
                                                                         
Lasati-o moarta.Mai bine va obisnuiti               
Cu praful,jegul,mizeria ce ne înconjoara          
Caci toate acestea dragii mei confrati iubiti      
Ei le au pe dinlauntru,noi doar pe dinafara...    
                                                 S.Sicoe            

Niciun comentariu: